سفارش تبلیغ
صبا ویژن
رایحه (فاطیما)
دوشنبه 87 مرداد 7

احتمالا خیلی برات پیش اومده که به یه باغ یا خونه بزرگ که توش سگ محافظ داشته باشه رفته باشی و اون سگه به سمتت حمله کنه؟ دیدی سگه هی هاپ هاپ میکنه، می خواد بپره گازت بگیره و خلاصه هر جوری شده مانع ورودت بشه؟ تو اون اوضاع چیکار میکنی؟

تو چنین وقتی اگه خودتو نبازی و صاحب باغ هم آشنا باشه داد میزنی "صاحب خونه! این سگ رو ساکت کن." تا صاحب باغ به سگش میگه ساکت شو و برو اونور، سگ دیگه هیچی نمیگه و کاریت نداره. تازه جالب اینه که اگه با صاحب خونه دوست باشی و زیاد رفت آمد داشته باشی دیگه سگه هیچوقت کاریت نداره! ......

این قصه میدونی شبیه چیه....؟ توحدس بزن.....

میدونی شیطان هم سگ درگاه خداست! خوش نداره غریبه ها دور و ور خونه صاحبش سبز شن..... هی اذیت میکنه. به هر کلک و وسوسه ای که بتونه تو رو میترسونه که جلو نری ...... تو این امر هم کوتاهی نمی کنه.

ما چی کار می کنیم؟ ... خیلی از ماها تو همون هاپ هاپ اول پا به فرار در می ریم... میگیم خدا خودش خوش نداره ما این دور و ورا بیایم..... یا شاید...... اینقدر صاحب خونه رو صدا میزنیم که به این سگ در گاهش بگی تو برو پی کارت... این آشناست.

برای رهایی از دست این سگ دست آموز باید پناه ببریم به صاحب خونه! اعوذ بالله من الشیطان الرجیم! ولی این هم مراتب داره اول به زبون بدش به عمل ....... ان شاالله همه تو این راه موفق باشن.